«علم، تو را راهنمايي مي کند و کار تو
را به هدف مي رساند.»
حضرت
علي(ع)
همان
طور که مي دانيم بازاريابي ، علمي است انساني. علمي که تمام زندگي بشر را در بر مي
گيرد و هر آنچه که محصولات و خدمات وجود دارد، در خدمت تأمين نيازها و خواسته هاي
انساني ، توليد و ارائه مي شوند.
با توجه به مطالعات و تجربيات مي توان گفت
بازاريابي يکي از معدود علومي است که علي رغم اينکه در سطح عموم جامعه به طور
روزمره به کار گرفته مي شود و با ذهن ها آشناست، اما به ندرت ذهنيت هاي صحيحي که
بتواند بيانگر جايگاه رفيع و معنوي اين علم باشد، وجود دارد.
در
اين راستا و بنا به گفته ي يکي از بزرگان بازاريابي ايران، شايد رسالت اصلي
متخصصان فعال در حوزه اين علم، بازاريابي بازاريابي باشد. کنفرانس ملي بازاريابي:
فرصت ها و چالش ها، به عنوان يک رويداد مهم در عرصه علم بازاريابي کشور عزيزمان در
همين راستا بر پا شده است و از طريق، يک حرکت پوياي علمي قصد دارد علاوه بر مطرح
نمودن و ارائه ي يافته هاي نوين پژوهشي در عرصه ي بازاريابي ، اينکه بازاريابي
چيست و چگونه مي توان به کليه ي سازمان ها اعم از دولتي و خصوصي يا توليدي و
خدماتي ، در بهبود انجام امور و خدمات رساني بهتر به جامعه ياري رساند، اطلاعات
مفيدي را ارائه دهد.
در جهت تحقق اهداف عاليه فوق
، دست کليه ي صاحب نظران و متخصصان رشته در حوزه ي آکادميک و در حوزه ي اجرايي را
صميمانه مي فشاريم و اميدواريم در سفري که همراه هم هستيم بيش از پيش ياد بگيريم و
علم و دانش يکديگر را بر علم خويش بيفزاييم.
با احترام و آرزوي موفقيت
دکتر عليرضا حداديان
دبيرکل
همايش