بسم الله الرحمن الرحيم

«علم، تو را راهنمايي مي کند و کار تو را به هدف مي رساند.»

حضرت علي(ع)

Dr. Hadadian_1

همان طور که مي دانيم بازاريابي ، علمي است انساني. علمي که تمام زندگي بشر را در بر مي گيرد و هر آنچه که محصولات و خدمات وجود دارد، در خدمت تأمين نيازها و خواسته هاي انساني ، توليد و ارائه مي شوند.

با توجه به مطالعات و تجربيات مي توان گفت بازاريابي يکي از معدود علومي است که علي رغم اينکه در سطح عموم جامعه     به طور روزمره به کار گرفته مي شود و با ذهن ها آشناست، اما به ندرت ذهنيت هاي صحيحي که بتواند بيانگر جايگاه رفيع   و معنوي اين علم باشد، وجود دارد.

در اين راستا و بنا به گفته ي يکي از بزرگان بازاريابي ايران، شايد رسالت اصلي متخصصان فعال در حوزه اين علم،  بازاريابي بازاريابي باشد. کنفرانس ملي بازاريابي: فرصت ها و چالش ها، به عنوان يک رويداد مهم در عرصه علم بازاريابي  کشور عزيزمان در همين راستا بر پا شده است و از طريق، يک حرکت پوياي علمي قصد دارد علاوه بر مطرح نمودن و ارائه ي يافته هاي نوين پژوهشي در عرصه ي بازاريابي ، اينکه بازاريابي چيست و چگونه مي توان به کليه ي سازمان ها اعم از دولتي و خصوصي يا توليدي و خدماتي ، در بهبود انجام امور و خدمات رساني بهتر به جامعه ياري رساند، اطلاعات مفيدي را ارائه دهد.

در جهت تحقق اهداف عاليه فوق ، دست کليه ي صاحب نظران و متخصصان رشته در حوزه ي آکادميک و در حوزه ي اجرايي را صميمانه مي فشاريم و اميدواريم در سفري که همراه هم هستيم بيش از پيش ياد بگيريم و علم و دانش يکديگر را بر علم خويش بيفزاييم.

                                   با احترام و آرزوي موفقيت

                                   دکتر عليرضا حداديان

دبيرکل همايش


تا برگزاري همايش
second
minute
hour
Day

حاميان همايش
حاميان علمي، معنوي و رسانه اي
ورود به سيستم


 


 ارسال مجدد ایمیل تایید؟
 فراموشی رمز ورود
 کاربر جدید ؟ ثبت نام

جستجو



  تعداد بازدید کنندگان :337679
©2011 Ferdowsi University Of Mashhad.