در" اولين همايش ملي بازاريابي: فرصت ها و چالش ها" مقالات به دو شکل : الف) ارائه( شامل شفاهي و مجازي) و ب) پوستر ارائه خواهد شد، بر اين اساس توضيحي در رابطه با تفاوت اين سه روش ارائه و نحوه تنظيم فايل  نهايي مقالات در همايش ارائه شده است:

1-ارائه شفاهي: شامل مقالات برتر و مرتبط   با رسالت­هاي اصلي همايش ملي بازاريابي: فرصت ها و چالش ها مي­ باشد، که توسط داوران به لحاظ محتوا، روش ها و نوآوري حائز رتبه برتر و شفاهي شده است. اين مقالات بايستي ضرورتاً در روز و محل برگزاري همايش، طبق زمان تعيين شده بصورت سخنراني توسط نويسندگان ارائه شوند. گواهي صادرشده براي نويسندگان مقالات شفاهي، از نوع «ارائه» خواهد بود.


2  -ارائه مجازي: اين مقالات نيز حائز رتبه سخنراني شده اند اما به واسطه ظرفيت محدود همايش و نظر هيأت داوران، بصورت مجازي ارائه مي شوند (با حضور در همايش يا بدون حضور)، اما گواهي دريافتي اين مقالات مانند مقالات شفاهي از نوع «ارائه» خواهد بود و تفاوتي با گواهي مقالات شفاهي نخواهد داشت. اين نوع ارائه از طريق سيستم هاي نصب شده در محل
همايش ارائه خواهد شد.

3  -ارائه پوستر: اين مقالات نيز با توجه به موضوع، ساختار مقاله و نظر هيأت داوران، پذيرفته و نوع ارائه آن به شکل «پوستر» تعيين شده است. در گواهي اين مقالات به «پوستر» اشاره خواهد شد. پوسترها بايستي طبق فرمت تهيه شده و در محل سالن هاي جنبي همايش براي شرکت کنندگان به نمايش در خواهند آمد. چکيده تمامي مقالات شفاهي، مجازي و پوستر در کتاب همايش و اصل مقاله در CD همايش درج شده و در پکيج همايش به شرکت کنندگان ارائه مي گردد.


تا برگزاري همايش
second
minute
hour
Day

حاميان همايش
حاميان علمي، معنوي و رسانه اي
ورود به سيستم


 


 ارسال مجدد ایمیل تایید؟
 فراموشی رمز ورود
 کاربر جدید ؟ ثبت نام

جستجو



  تعداد بازدید کنندگان :337684
©2011 Ferdowsi University Of Mashhad.