در"
اولين همايش ملي بازاريابي: فرصت ها و چالش ها" مقالات به دو شکل : الف)
ارائه( شامل شفاهي و مجازي) و ب) پوستر ارائه خواهد شد، بر اين اساس توضيحي
در رابطه با تفاوت اين سه روش ارائه و نحوه تنظيم فايل نهايي مقالات در
همايش ارائه شده است:
1-ارائه
شفاهي: شامل مقالات برتر و مرتبط با رسالتهاي اصلي همايش ملي بازاريابي: فرصت ها و چالش ها مي باشد، که
توسط داوران به لحاظ محتوا، روش ها و نوآوري حائز رتبه برتر و شفاهي شده است. اين
مقالات بايستي ضرورتاً در روز و محل برگزاري همايش، طبق زمان تعيين شده بصورت
سخنراني توسط نويسندگان ارائه شوند. گواهي صادرشده براي نويسندگان مقالات شفاهي،
از نوع «ارائه» خواهد بود.
2 -ارائه مجازي: اين مقالات نيز حائز رتبه
سخنراني شده اند اما به واسطه ظرفيت محدود همايش و نظر هيأت داوران، بصورت مجازي
ارائه مي شوند (با حضور در همايش يا بدون حضور)، اما گواهي دريافتي اين مقالات
مانند مقالات شفاهي از نوع «ارائه» خواهد بود و تفاوتي با گواهي مقالات شفاهي
نخواهد داشت. اين نوع ارائه از طريق سيستم هاي نصب شده در محل همايش ارائه خواهد شد.
3 -ارائه پوستر: اين
مقالات نيز با توجه به موضوع، ساختار مقاله و نظر هيأت داوران، پذيرفته و نوع
ارائه آن به شکل «پوستر» تعيين شده است. در گواهي اين مقالات به «پوستر» اشاره
خواهد شد. پوسترها بايستي طبق فرمت تهيه شده و در محل سالن هاي جنبي همايش براي
شرکت کنندگان به نمايش در خواهند آمد. چکيده تمامي مقالات شفاهي، مجازي و پوستر در
کتاب همايش و اصل مقاله در CD همايش درج شده و در
پکيج همايش به شرکت کنندگان ارائه مي گردد.